TÜG vanemate ringitund 07.03.18

PYTHON
Kummitusemäng

Programm, kuidas teha kummitusemängu. Mängus tuleb iga kord öelda number 1, 2 või 3. See näitab, millise ukse avad ja siis selgub, kas seal on kummitus või ei. Kui ei ole, siis läheb mäng edasi. Kui seal on aga kummitus, siis mäng lõppeb ära ja saab teada, mis tulemus oli.

#Kummitusemäng
from random import randint
print(‘Ghost Game’)
olen_vapper = True
skoor = 0
while olen_vapper:
kummituse_uks = randint(1, 3)
print (‘Sinu ees on kolm ust.’)
print (‘Neist ühe taga on kummitus.’)
print (‘Millise ukse sa avad?’)
uks_nr = int(uks)
if uks_nr == kummituse_uks:
print (‘KUMMITUS!’)
olen_vapper = False
else:
print (‘Ei mingit kummitust’)
print(‘Lähed edasi järgmisse tuppa.’)
skoor = skoor + 1
print (‘Lase jalga’)
print (‘Mäng on läbi! Sinu tulemus on’ . skoor)