Vanemate ringitund 01.02.17

SCRATCH

Tunni alguses tutvusime natuke Scratchiga. Tegime mängu “Apelsinide noppimine aja peale” algusosa.

ARDUINO

Tunni teises pooles võtsime ette juba eelmises tunnis valmis tehtud Arduino led lambi prototüübid. Lisasime sinna veel kolm led lampi ja panime need põlema vastavalt igaühe soovitud järjekorrale.
C-keele kood on alljärgnev:

int switchState = 0;
void setup() {
pinMode(3,OUTPUT);
pinMode(4,OUTPUT);
pinMode(5,OUTPUT);
pinMode(6,OUTPUT);
pinMode(7,OUTPUT);
pinMode(8,OUTPUT);
pinMode(2,INPUT);
}
void loop() {
switchState = digitalRead(2);
if (switchState == LOW) {
digitalWrite(3, HIGH);
digitalWrite(4, LOW);
digitalWrite(5, LOW);
digitalWrite(6, LOW);
digitalWrite(7, LOW);
digitalWrite(8, LOW);
} else {
digitalWrite(3, HIGH);
digitalWrite(4, HIGH);
digitalWrite(5, HIGH);
digitalWrite(6, LOW);
digitalWrite(7, LOW);
digitalWrite(8, LOW);
delay(250);
digitalWrite(3, LOW);
digitalWrite(4, LOW);
digitalWrite(5, LOW);
digitalWrite(6, HIGH);
digitalWrite(7, HIGH);
digitalWrite(8, HIGH);
delay(250);
}
}

Sellised lõbusad ja vilkuvad led lambid: