PlayDate
Wicked ball
KUIDAS MÄRGATA VALEUUDIST
Allikas: https://kool.digiabi.ee/turvaline-internet
SPHERO SPECDRUMS
Liitmis- ja lahutamistehete lahendamine
Lahenda allolevad tehted, mängi selle järgi muusikapala kasutades Specdrums Edu programmi ja vasta, millise tuntud lastelauluga on tegemist. Iga vastuse number tähendab eraldi nooti. Tumedas tekstis tehted on pikad noodid. Kas oskad seda lastelaulu ka edasi mängida?
0 + 1 =
1 + 1 =
2 + 1 =
2 + 2 =
3 + 2 =
0 + 5 =
4 + 1 =
10 – 9 =
8 – 6 =
6 – 3 =
8 – 4 =
10 – 5 =
7 – 2 =
9 – 4 =
1 + 3 =
4 + 0 =
10 – 6 =
5 – 1 =
0 + 3 =
9 – 6 =
5 – 2 =
2 + 0 =
10 – 8 =
5 – 3 =
3 – 1 =
8 – 7 =
2 – 1 =
5 – 4 =
SCRATCH
Koordinaatteljestik
Halloweeni kommid
Halloweeni mäng kommide püüdmiseks. Kõigepealt tuleb teha kaks samasugust tausta, aga ühele on vaja lisada mängu lõpu tekst.
Kõrvitsa programm hiirega liikumiseks.
Kommi programm ilma punktide arvestuseta.
Kommi programm koos punktide arvestusega.
OZOBOT
Ozoboti liikumise programmeerimine arvutis
Ava Ozoblockly lehekülg, vali tasemeks nr 3 ja robotiks Bit.
Programmi salvestamiseks robotile tuleb avada alläärest “Flashing”, kalibreerida robot kõigepealt valgel ringil ja panna robot ekraanil esimese roboti alusele ning vajutada nuppu “Load Bit”.
CODEBUG
CodeBug tähekese erinevat värvi tuled
http://www.codebug.org.uk/create/codebug/new/
Tähekese ekraanile lisamine
Tähekese programmeerimine