Kirjandus

MIKS JA KUIDAS

Miks ja Kuidas on ajakiri sellest, kuidas maailm töötab.

 

IMELINE TEADUS

Imeline Teadus on ajakiri, mis pakub harivat lugemist kogu perele.

 

AVASTA ARVUTID JA PROGRAMMEERIMINE (2016)
Rosie Dickins, Kuldar Traks

Seda raamatut uurides ja klappide alla vaadates saab noor lugeja teada, mis toimub arvuti sisemuses, millistest osadest arvuti koosneb, kuidas programmid käsklusi annavad ning kuidas toimib internet.

 

SUUR LASTE ARVUTIRAAMAT (2010)
Anne Rooney

Raamatust saab head nõu, kuidas luua andmebaase ja vormistada tekste, suhelda internetis ja saata kirju, koostada lihtsamaid esitlusi ja töödelda pilte.

 

ROBOTID Superajud ja tugevad abilised (2016)

„MIS ON MIS” raamatus saavad noored lugejad teada kõik nende superajude kohta, mis vallutavad järk-järgult üha enam eluvaldkondi.

 

TERE, RUBY! PROGRAMMEERIMISSEIKLUSED (2016)
Linda Liukas

Läbi kaasahaarava jutustuse avanevad programmeerimise algtõed, arvutid ja koodid lõbusal ja looval moel. Iga peatüki juurde lisatud tegevuste abil saavad tulevased väikesed koodikirjutajad oma kujutlusvõime põnevalt tööle panna.

 

TERE, RUBY! TEEKOND ARVUTI SISEMUSSE (2017)
Linda Liukas

Kuidas bitid ja baidid arvuti sisse tekivad? Kuidas elektrist saab loogika, kuidas loogika ühtesid ja nulle loob? Selle looga püütakse lapsi arvutiga tuttavaks teha.

 

ÕPIME ÜHESKOOS PROGRAMMEERIMA (2015)
Carol Vorderman

Raamatus on kirjeldatud samm-sammult, kuidas luua mänge, kasutades kahte programmeerimiskeelt, Scratch ja Python.

 

AVR MIKROKONTROLLERID JA PRAKTILINE ROBOOTIKA (2015)
Raivo Sell, Mikk Leini, Rain Ellermaa

Raamatu näidete baasiks ATxmega128 mikrokontroller koos Robootika Kodulabori riistvara moodulite ja tarkvarateegiga.

 

MEHHATROONIKA JA ROBOOTIKA ÕPISITUATSIOONID (2013)
Raivo Sell

Sellesse raamatusse on koondatud mitmesugused õpisituatsioonidena üles ehitatud mehhatroonika ja robootika projektid.

 

PROGRAMMEERIMINE LAPSEVANEMATELE (2018)
Frazer Wilson

Programmeerimist alustatakse algtõdedest, tutvustatakse elementaarseid ning ka pisut keerukamaid ülesandeid, põhimõisteid, termineid ja töövõtteid. Tutvustatakse Scratchi, HTML’i, CSS’i ja Javascripti.